♥ Pls Click

The Biatch

My photo
♥ An extraordinary good girl here with a lot of bad habits. She loves her mami and sista so much and of cuz her lovely Bf Mr.Doink Doink. People who don't know her well may says she is so cool instead I'm sucha friendly biatch. She loves travel, musics, foods and movies as well. Read her life and feel her soul. Life with Peace Soul peeps ♥

mr.doink doink ♥ ms.QQ

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

June 28, 2010

:: 过期垃圾 by 摩斯特DA.MON.STER ::

最近本人疯狂于 摩斯特 • DA.MON.STER 的 ‘过期垃圾’
其实听好一阵子了 但那时没那么主意歌词 但当你注意了你会慢慢的爱上它
歌词真的很有意思 ...
写着文章,我知道还蛮迟了 哈!但我还是白听不厌~
歌曲除了华语还包括粤语,福建语,英文,印度文。很新鲜且很妙的搭配!


作曲Composer : DannyOne温力铭
作词Lyricist: DannyOne/ Monkey.D/ Ming The Chin/ Balan Kashmir
编曲Arrangement : BOT@Mo Sound
制作人Producer : DannyOne温力铭
制作助理Executive Producer: BOT@Mo Sound
吉他Guitar : BOT
和声Backing Vocal: 摩斯特DA.MON.STER
录音师Recording Engineer: BOT@Mo Sound
录音与混音室Recording and Mixing Studio : Mo Sound

不要哭 不放手 记得抓紧我双手
我带你走走到最后

小时候她叫你 baby小时候你犯错他不会生气
就算偷东西伤害自己他们不会放弃你
反而不断不断保护你

生活就算多么苦也会把所有时间
分配好为你付出非常幸福
被宠坏非常幸福放慢脚步
那有吃苦Life is wonderful

慢慢长大你也开始跟世界变化
他们不断老化麻烦啦
他们不停吵架跟他们吵架
老人家记忆开始变差

你有自己二人世界创造自己家人空间
那有空档照顾爸爸妈妈当他们过期垃圾没用啦
听一听他们心里话

不会再哭不会放手记得抓紧我双手
Let me go homeLet me go home

Rap(粤语)
终会有一日你自己会变成老人
终会有一日你会老化记忆变慢
会唔会 又比你哋话我麻烦麻烦
放弃吧就好似当我哋係过期垃圾
就好似你而家做嘅所作所谓
不理不管不问由佢哋自生自灭
倒不如 你出世时我将你送去孤儿院
唔使麻烦你大个时将我送去老人院
话你知 工作赚钱唔係只係为咗自己
唔该唔好忘记佢哋无佢哋就无而家嘅你
如果你放弃佢哋 如果你抛弃佢哋
到时自己亲生子女抛弃自己你就会知道嗰啲滋味
供你去出国读书 乜嘢博士碩士学士
都係假嘅 爛有學問 尼啲就叫做自私
点解当初要养你个无情无意
无得揀因为你係我嘅亲生孩儿

不会再哭不会放手记得抓紧我双手
Let me go homeLet me go home

Rap(福建)
您爸讲卡安呢最汝安怎pun是无听
这拜鞋少年家仔应该死八大声
您爸饲你饲卡今日明仔汝都爱拼
那莫我 汝甭想汝有汝这条命

Rap(英语+福建)
hey mai know you getting worried what you son be doing
rest assured he's out making a meal to keep the cycle movin
but latelyhe's been going through a rough patch
home is homeyou aint gotta be lockin that door latch
all that late night三更半冥 讲我暗冥鬼
all i wanted was to make an extra of that money镭
and to bring home a decent girl dressed in melinda looi
and with the fam' around life is beautifuloh 死八水

Rap(印度+英语)
inthe batham ventrum ( 译i need this bond )
inthe kannal theddum ( 译these eyes keep looking )
where did my fam gothe blessing is straight sorgem(译heaven)
Nevermind the hard times we had soul food like we should
I survive the tough night times
Momma told me sky's limit but i didnt listen
Now i know whats missing inside this home of mine this empty feeling
Most of us dont see it before we start missing it
Amma Appahow do i thank you for everything
MattaPittaGuruDeivam ( 译Mom Dad Teacher God )
What's a man without a familynow thats sellvam(译wealth)
Now look into the eyes of your new born
And feel how they felt when you arrive through the stormCome on

不会再哭不会放手记得抓紧我双手
Let me go homeLet me go home

No comments:

Post a Comment