♥ Pls Click

The Biatch

My photo
♥ An extraordinary good girl here with a lot of bad habits. She loves her mami and sista so much and of cuz her lovely Bf Mr.Doink Doink. People who don't know her well may says she is so cool instead I'm sucha friendly biatch. She loves travel, musics, foods and movies as well. Read her life and feel her soul. Life with Peace Soul peeps ♥

mr.doink doink ♥ ms.QQ

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

May 12, 2010

:: Brighter Life ::

I'm desired for some travel and outing with my dearest friends.
Life seemed bored lately.

最近 心总是闷闷的
朋友最近 都消失踪迹
要不然就忙东忙西
我想念你们

这几天呆在家 到处游览别人的部落格
有些平平凡凡 有些精彩满分
在我印象中 只有一位 能让我羡慕
她似乎每天都过得精彩 就算是生活的小部曲 她也能写得像天使一般快乐
哈哈 不愧为blogger

我的宝贝去了中国 我很想念她
几天不见 还是感觉怪怪的 哈哈

而我的Mr.Doink 似乎忙得透不过气
很少见面 也很少话题讲了
别胡思乱想了

下雨了 整个人也懒懒的 说好今天要温习功课
却还对着电脑面前 FB/ TWITER 个没完没了 闷!
楼下又在装修 很吵 向专心读也好像没办法

我想要更精彩的更快乐的生活,在吗?
也许有人会说 你已经不错了 好过某些人
但 坦白说 以前的生活 更本不是酱

有时 我怀念过去。



Life with Peace soul





No comments:

Post a Comment