♥ Pls Click

The Biatch

My photo
♥ An extraordinary good girl here with a lot of bad habits. She loves her mami and sista so much and of cuz her lovely Bf Mr.Doink Doink. People who don't know her well may says she is so cool instead I'm sucha friendly biatch. She loves travel, musics, foods and movies as well. Read her life and feel her soul. Life with Peace Soul peeps ♥

mr.doink doink ♥ ms.QQ

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

September 22, 2010

:: 新浪微博 ::



呵呵 最近我也蛮勤劳更新我的部落格了 原因是现在在放假且在等考试 才有空闲时间呢
好啦 其实这是一篇旧文章 只是有感而发 还有我已经注册了 新浪微博 你呢?
也许还有人不明白这是设么玩意儿 没关系 我大概述说把~

他就像推特(TWITTER)的中文版 可以以140字限PO上网和朋友们一起分享好事
已算是一个短博客
可以记载美好的事 再来 很多中港台艺人明星也在玩呢 我注册是为了向关注他们 这可以知道他们的一举一动 蛮有趣 哈哈 人就是八卦嘛 微博还8过8卦杂志呢

嗯... 还有 背景你可以随意设计 知道合你心意 他的EMOJI表情也很琳琅满目哦 很卡瓦伊呢!
其他的都和推特大同小异 就好像他的转发就是推特的Retweet和评论就是Reply等等 线开始会有点糊涂 但用久了就没问题啦!你会爱上哟~

好啦,还没注册?赶快去....
别忘记 注册了 记得关注下我嘛! 呵呵


请按我



♥ ♥ ♥
Life with Peace Soul





No comments:

Post a Comment